tirsdag 7. juni 2011

Lapping

Denne kvelden har gått med til lapping av klær. Hvordan er det mulig å slite ut den ene albuen på diverse gensere? Spør som jeg bor med en som sitter å holder opp hode når han jobber, han sliter i alle fall hull på albuene og da er det jo bare å sy i ei bot. Nå er to av tre hullete gensere ferdig så får jeg se om jeg finner på noe lurt på den siste ganseren også. Hadde egentlig ikke noen bot som passet.

Ennå er det litt lapping av diverse plagg som gjenstår - det hoper seg litt opp. Jeg var uheldig å ramle på trening en dag og fikk hull på treningsbuksa mi så det spørs om det ikke blir en shorts med tiden når jeg bare orker å starte på det prosjektet. Tar sikkert ikke lang tid.

Nå er det kveld - i morgen er vi alt kommet helvveis i jobb uka og snart klar for nok ei langhelg - eller i alle fall en dag ekstra helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar