torsdag 21. juni 2012

Smak av sommer

Sitter på trappa, sola varmer, fuglene kvitter, kalvene er ute å gresset og fra bak låven høres traktordur. Nyter livet mens Iver sover. Tenkte han bære skulle ta en liten formiddagsdup på 45 min som han pleier, men har nå sovet i 2 1/2 time. Godt til hab at han får seg en langdup. Mens jeg sitter her å nyte livet, ser meg rundt på alt jeg burde gjort isteden... samtidig er det bare godt å sitte her å ikke gjøre noe, og alt som venter, venter nok til en senere dag. Vet med meg selv at starter jeg noe nå så kan jeg være sikker på at Iver våkner.


På sy-fronten har det ikke skjedd så veldig mye i det siste. Jeg har sydd to utebukser til Nora i popinstoff fra stoff og stil (vannavstøtende og vanntett) perfekte til å bruke ute i barnehagen. Jeg har fått ferdig to av fire sakkosekker (Iver og Nora sine gjenstår). Ellers venter det mye stoff på meg til den dagen ånden kommer over meg igjen.


Nå våknet Lillegutt, da er det mat som står på planen vil jeg tro.


God dag alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar