torsdag 7. mars 2013

Vår

Et sikker vårtegn er at vi har fått igjen sol. Et annet vårtegn er at jeg ser jeg nå vaske vinduer.... Det er ulempen, men samtidig er det litt greit også for da får jeg skiftet til vår/sommer gardiner samtidig.

Hjemme med syke barn x2 i dag. Nå sover den ene, den andre slapper av/leker litt mens jeg tar en kaffe og strikker litt. I morgen er det jobb før det blir helg. Da er det etterpå bare 2 uker til påskeferien og 3 uker til jeg skal til Ski for å hente Truls. Har startet med forbredelsene men mangler fortsatt å rydde sove/fri og spise plass under trappa samt seng og matskål. Ellers trenger vi vel en del ting til pelsstell etterhvert men det tar vi etter vi har hentet gutten.

I går kveld flyttet Iver ut fra kontor/syrommet så nå håper jeg å få sydd litt fremover. Følg med....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar