mandag 14. mars 2011

Smakebiter fra hjemme mitt

telyslykt

tebokser
Den siste uken har gått med til å sy kostymer til teaterfestivalen i barnehagen hvor jeg jobber. Det innebar å sy bjørneører, kaninører og reveører som ble festet til hårbøyler og haler. I tillegg sydde jeg to bjørneluer og to harelurer. Siden forjeuke gitt med til kveldsfeber ble det søndagen som ble viet til symaskinen for å få klat kostymene til dagens teater, dramatisering av en pepperkakegutt.

kokebøker
Ellers har det ikke vært særlig stor fremgang i meistadlykkja design, men jeg har tatt meg en tur rundt i huset og tatt noen få bilder. Så en dag at den ene "elefantøre" planten min hadde fått en del avleggere, men i manko på "fine" blomsterpotter i passe størrelse tok jeg bare noen barnematglass feste på en nattsvermer som jeg har kjøpt på panduro og malt. Hadde tenkt å henge de opp i vinduet men jeg tror det blir for tunge, så i alle fall inntil videre står de i vinduskarmen.

Noen bilder fra rommet til Nora.
Krittt- og magnettavle
Bildetavle
Sengen medildfluer over

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar