lørdag 9. april 2011

Etter å ha beundret de siste buksene jeg laget ser jeg at mønstrene mine trenger noen justeringer slik at de blir litt romsligere over rompen så de får litt mer av ballongbukse stilen som jeg ønsker. Ellers tror jeg at jeg skal ha truffet ganske bra på størrelsene, men jeg har jo ingen å prøve på, men barn er jo så ulike uansett. Noen er lange mens andre er litt mer kompakte (deriblandt min datter). Lover jeg skal få lagt ut de klærne som er til salgs på tilsalgs siden i nærmeste fremtid.

Nå som våren er kommet ser jeg virkelig frem til å plante litt blomster, bærbusker og frukttrær i hagen. Håper plenen vi sådde i fjor høst kommer opp snart og at vinden løyer så det går enn å oppholde seg ute.

Mellom huset vårt og svigerfamilien sitt står ei lita lekestue som Torbjørn og søstra Kristin hadde da de var små. Den trenger både litt måling og opprydding og der tror jeg virkelig Nora kommer til å trives. Håper å få satt inn en liten kjøkkenbenk, noen små stoler og et lite bord og kanskje ei dukkeseng etterhvert. I inngangspartiet hadde jeg tenkt å male døra og plante noen blomster i kasser å henge på "verandaen". Tips til innredning og farger mottas med stor takk. Jeg skal prøve å få satt inn bilde av hvordan den ser ut nå.

Nå skal jeg strikke litt på en dress, er ferdig med den ene foten og det tar tid med masse fletter mens Nora sover (skal i alle fall sove). Før vi skal ta turen ned til Børsa for å sjekke ut Lykkelita café som åpner i dag samt blomsterbutikken som riktig nok har vært der ei stund uten at jeg har tatt turen innom.

Ønsker alle ei riktig god helg.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar