mandag 11. april 2011

Jobbehjemmefra dag

Idag har jeg jobbehjemmefra dag. Kjenner det er tungt å sitte side ved side med symaskinen uten å sy... Jeg har så utrolig mye jeg har lyst til å lage, hekle mm., men så var det nå denne tiden da. Dagen i dag skal jo brukes til å skrive møtereferater, lage planer, forbrede møte og lage annet materiell til jobben og desverre så kom ikke sying og hekling inn under noen av de jobbene. Men jeg får være flitte nå på dagen, så kanskje får jeg tid til å gjøre noe annet gøy i kveld.

Akkurat nå er det matpause i heimen, så skal jeg jobbe litt en times tid før jeg unner meg en liten trimtur (som resulterer i at jeg må jobbe litt i kveld også men det er det vært). Nå skal jeg prøvesmake YT et skreddersydd mellommåltid som egner seg bra før trening så satser jeg på at det gir meg super energi til joggeetappen og finger treningen når fingrene løper over tastaturet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar