søndag 29. mai 2011

Nora er blitt 2 år.

Tiden flyr avgårde og den 26 mai ble lille tulla vår 2 år. Tiden går utrolig raskt og jeg synes ikke det var lenge siden hun kom til verden. Og den store dagen må jo selvfølgelig feires og det gjøres på god gammel måte som vekker mange barndomsminner for min del med ei klovnekake.
Klovnekake var fast kake på bursdagene hjemme hos meg. Eller har jeg prøvd meg på en litt kreativ variant av gele, slagkraft prøve å legge ut bilde o morgen også av klovnekaka når den er ferdig pyntet.

På systue fronten holder jeg på litt. Er mye annet som også skal gjøres så det har ikke blitt så mye tid. Jeg har fått gjort en del men mangler litt på flere av plaggene.

Må er det kveld i stua.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar