onsdag 4. mai 2011

Systua

Nå er det penge siden jeg har hatt tid til å sette meg ned for å klippe stoff og sy litt. I kveld måtte Torbjørn bort så da fant jeg ut at det var på tide å benytte muligheten til å jobbe litt i systua. Planen var vel at jeg skulle gå igjennom den lille kurven (stor nok i følge Torbjørn) hvor jeg har stoffrestene mine for å se hva jeg hadde. Mens jeg satt ser fikk jeg lyst til å prøve å se om jeg fikk til noe ut av det og av en "gammel"/nesten ubrukt mammabukse fikk jeg klippet stoff til ei ballongbukse stor 74, og to smekke. Videre i kurven fant jeg noe svart fløyelsstoff med hvite prikker som jeg klippet til ei ballongbukse i størrelse 80. Og til slutt en kjole i størrelse 86 med kort arm av et sort bomullstoff med hvite ringer. Nå gleder jeg meg til å få sydd sammen plagene. Har et lite mål om å få brukt opp tredeler av stoffrestene mine for nyetablerte eventuelt leter frem nye, eller kjøper noen.

For de som lurer tar jeg i mot bestilling på epost: bhstrand(@)gmail.com, skriv ned størrelse og eventuelt stoff ønske. Skal prøve å holde til salgs siden oppdatert slik at dere ser hva jeg har. Har du en gammel gardin eller sengesett du kunne tenke deg å ha sydd om er det bare supert.

I morgen er en ny dag og for å klare å komme meg opp er det nok på tide å lukke øyene. Vi prates.

Published with Blogger-droid v1.6.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar