tirsdag 2. april 2013

Nøste

Lille nøste vårt. Truls har finner seg godt til rette, og begynner å bli trygg og livlig. Takket været en super oppdretter har vi en valp som soverover nettene uten å måtte ut og som er flink til å si i fra når han må ut.

Vi har gjort vårt beste ( i allefall nesten) for å vise Truls at det er ute vi tisser og basjer. Hadde er lite uhell en kveld da jeg hadde tenkt å gi han mat før jeg luftet han etter han hadde sovet, men det rekk jeg ikke. Tar det på min kappe.

I morgen hadde jeg tenkt å trene han på klikker. Blir første gang for oss begge. Spent på hvor fort han tar det.

Truls er en skikkelig kosebamse, toppen av lykke er å få sove på fanget.... Å han er jo så god å myk... Eller elsker han sakkosekken. Må vel sy han ei lita sakkosekk pute. Nå bruker han sakkosekken som soveplass og hule for lekene sine.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar