mandag 6. februar 2012

Diverse....



I dag har jeg sydd mitt første laken. Lakenet er til vogga som står i stua. Det er plastbelakt på baksiden slik at det tårler litt gulp.... Nå må jeg vel bare sy ferdig det andre slik at jeg har et å bytte. Etterpå tenkte jeg så slike laken til å ha i vognbaggen også. Jeg valgte å gjøre det rimelig enkelt med å sy strikk bare i hjørnene slik at lakene holder seg bedre på enn om det ikke er strikk i. Blir litt vanskeligere å sy den til vognbaggen for den er litt avrunnet i hodeenden men jeg tar det som en ufordring.










Etter litt avslapping i dagtidlig syntes jeg det passet bra å komme seg litt ut så da lånte jeg med med Mira for å gå en tur. VI gikk den vanlige ruten, det vi kaller rund sjømarka som er en tur på ca 4 km. En variert tur med litt motbakker, nedoverbakker, skogsvei, sti og vei. I går kom det en liten 5 cm med nysnø så det var ikke så glatt å gå og vi fikk en kjempefin tur som tok ca 1 time. Vel hjemme er jeg litt usikker på hvem som var mest sliten. Var det jeg som er høygravid (4 dager til den magiske dagen) eller hun som er 13 år og 2 mnd og har dårlig kne....? Det som er sikkert er at vi begge tilbarkte tiden etter turen til litt avslapping. Jeg tok meg et varmt bad i badekaret - å som vanlig - sov godt.....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar