onsdag 8. februar 2012

Smokkesnorer

Dagene går, magen består. Prøver å få noe fornuftig ut av disse dagene frem mot nedkomsten og i dag har jeg koset meg med å lage smokkesnorer. Nå får jeg bare håpe jeg får en unge som bruker smokk... hehe.

Kan vel ikke si at dette har vært den mest effektive dagen min foran symaskina men jeg har nå i alle fall gjort noe annet enn å se tv eller ligge på sofaen og det følse bra. Nå venter en spasser tur før jeg henter Nora, men aller først skal jeg lage pannekakerøre så jeg slipper å begynne med det når vi kommer hjem fra barnehagen.



I helgen hentet jeg hjem syskrine mitt som har stått borte hos foreldrene til Torbjørn. Det er et syskrin jeg har arvet etter Torbjørn sin bestefar. Etter at jeg flyttet symaskinbordet mitt ut i stua måtte jeg ha noe annet å ha sysakene mine i og da kom syskrinet til god nytte. Har ikke fått tatt det skikkelig i bruk enda, men da jeg tittet i det i dag fant jeg noen fine hemper som passet akkurat til smokkesnorene mine for å feste smokken i. Ble kjempefornøyd å må nok på leting etter flere slike...Ellers har jeg gått tom for kliper så nå må jeg nok ta meg en tur ut å handle litt så jeg ikke får stans i arbeidet. I samme rundent tenkte jeg å kjøpe noen ringer om det er noen som har smokker uten hanke (er vist mer vanlig en smokker meed hanke som jeg liker best), og jeg må ha litt stoff slik at jeg får tilpasset og sydd trekk til baksete i bilen vår. Når barn sitter bakovervendt er det helt utrolig hovr mye skitt og søle de drar med seg som havner i sete....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar