fredag 20. januar 2012

Dag 2 i permisjonen og jeg føler jeg har fått slappet av litt og sydd litt. Fortiden holder jeg på men en vognpose (størrelse smal for å passe i oth baggen), og det tar tid å sy og klippe dyna som skal være i posen. Det er ikke bare bare så jeg håper jeg finner en god teknikk etterhvert som gjør at det går lettere.  


Når posen er ferdig håper jeg å kunne ha fokus på en del andre sy prosjekter....


I går gjorde jeg ferdig kjøreposen som jeg strikket tidligere i høst. Det som gjenstod var å klippe hull til selen mellom beina i bil stolen. Sist jeg prøvde å lage kjørepose strikket jeg hull men da følte jeg ikke at hullet ble riktig plassert, så denne gangen bestemte jeg meg for å prøve å lgsge hull etter den ble ferdig å jeg kunne måle i stolen. Så det blir spennende å prøve den når babyen kommer. 


Tror jeg skal prøve å få ferdig dyna for jeg kanskje bør ta frem støvsugeren å gjøre litt husarbeid.


1 kommentar:

  1. Godt å se at permisjonen er i gang og at det nærmer seg den store begivenheten! Morsomt å se at bloggen blomstrer med alle dine herlige prosjekter!
    Gleder meg til å treffe dere alle neste gang jeg kommer hjem !
    Savner dere.
    Klem

    SvarSlett