tirsdag 24. januar 2012

Ingen grenser

Et tips til alle gravide der ute... Å se ingen grenser på NRK1 og samtidig være høygravid - det er hormoner i spill hvert minnut, tårene triller og latteren sitter løst. Men det skal sies jeg synes det er et fantastisk program som vier hvor mye vilje og pågangsmot personer kan ha. Samtidig sitter man hjemme med litt dårlig samvittighet når man se hvor mye andre jobber for å gå noen meter i skogen så er det for meg så lett og jeg har stadig vekk en god unskyldning for å ikke komme meg ut. Det kan være så lett som vær, dårlig tid med mer. Når det er sakt har jeg vel skjønt at det er bare å ta seg sammen. Vær glad for det livet man har, ta seg tid til familien, bruk naturen og lev.

I dag starter endelig opp vanntrim for gravide - gleder meg masse og statser på å få med meg ca 4 ganger i alle fall. Dette skal bli spennende. Så i formiddag har jeg sovet på sofaen (ladet opp... hehe) etterfulgt av en time i gyngestolen for å se opptak av ingen grenser (gråte litt fordi jeg blir så rørt av energi, vilje og energi), syns litt synd på meg selv for jeg har lyst til å ut å ri på hest. Etter endt program tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned å sy litt - men uten skikkelig sy tråd så streiker maskina så da må jeg vel smøre meg med tolmodighet til jeg får kjøpt meg skikkelig tråd som ikke loer å sliter seg så lett. Kjenner jeg nå er utrolig glad for at jeg rakk å få ferdig vognposen i går. Selv ble jeg så fornøyd med den at jeg måtte inn å se på den i dag også.. heheh

Nå skal jeg kose meg med litt musikk og så tror jeg sannelig jeg skal ha meg en tur ut å gå litt får rørt meg litt rett å slett og få litt frisk luft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar