mandag 23. januar 2012

Mandag

Her satt jeg, mandag morgen midt i en vognpose og jeg har gått tom for sytråd. Hmmmm liker ikke dette, men da kan det jo hende jeg får gjort litt andre ting i dag da kanskje. I går kveld fikk jeg sydd ferdig dyna som skal være inni vognposen - tror den ble mer en stor nok, så det blir spennende å se når inner og ytterstoffet er ferdig om posen må forminskes litt eller om det går bra.

Håper det ble igjen så mye av dyna jeg klipte istykker at det går ann å lage en ekstra dyne av den. Har to, ei til sengen og ei til vogga, men tenkte kanskje hvis jeg trengte ei i baggen når det begnner å bli litt varmere i været, og det hadde vært fint om det gikk ann å få litt mer ut av ei stor dyne en bare en vognpose.

Når jeg tenker meg om heklet jeg vel en elefant til Nora som jeg ennå ikke har fylt, kanskje jeg kan fylle den med litt dynematerialer..... Hmm der fikk jeg noe å tenke på.

Jeg får prøve å finne på noe å gjøre. Kanskje jeg må se om jeg enten sender Torbjørn innom en butikk for å kjøpe tråd eller om jeg klarer å vente helt til Torsdagen når jeg skal på Orkanger. Etter hva jeg vet selger de ikke så mye sytråd i Børsa. Ikke greit.

Håper alle har en fin mandag og får ei flott uke.

2 kommentarer:

  1. Jeg har fylt hekladyr med dynerester, og det funka fint det altså ;)
    Det er en koselig tid du går i møte nå.. :) Når er termin? Kos deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg skal prøve de. Skal se om jeg klarer å få til ei dyne først så får det blir rester til fyll etterpå.

      Terminen er 9 februar.

      Slett