tirsdag 10. januar 2012

Ferdigstilling

I dag har jeg fått gjort ferdig en del påbegynte prosjekter.


I dag fikk jeg gjort ferdig lego posen til Nora. Når hun kom hjem fra barnehagen lurte hun på hvor der var blitt av legoen hennes for den var ikke lengre i den røde plastboksen. Når jeg åpnet posen ble det gjensynsglede med legen å det gikk fint ant å bygge lego.


Nå i kveld sydde jeg i den siste knappen i en dress jeg huse strikket. Når jeg startet på det synes jeg den så liten ut men nå som den er ferdig ser den mer enn stor nok ut. Meningen var jo å bruke den de første månedene. Glede meg til å ta den i bruk om ikke alt for lenge. Underveis i strikkingen var jeg spent på hvordan det ble i forhold til at jeg ville ha knepping helt dra nederst på foten og helt opp isteden for knepping på vegger beina og foran, men jeg synes det ble bra. Håper det ble like funksjonelt som jeg har sett for meg.


Nå står det vel en vognpose for tur... tenkte å bruke samme stoffet som den jeg lagde til Nora. Jeg får vel komme deg ut å kjøpe litt fyll til posen, men først må jeg finne målene....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar